HEJ

Hej jag heter Tilda och är 9år.jag har en hund som heter malva och hon är 4 år hon är den bästa hunden i världen. jag har en storasyster som heter julia och hon är 14år min mamma heter katja och är 40år. min pappa heter stefan och är 43år     JAG TYCKER ATT MINN FAMILJ ÄR BÄST. ...min favorit färg är blå vit och svart.jag går i cheerleading och på vårt lag har dom det färgerna vi hetter cubs det betyder ungar typ som kattungar. mi favoritmat är kött med potatis jag gillar hundar,hästar,katter,ödlor,kaniner,hamster,marsvin,grodor,nästan alla djur jag gillar att leka med kompisar och umgås med familjen.Dom kompisar jag gillar bäst är ♥nellie & filippa♥ dom är mina bästa kompisar.

Kommentarer
Postat av: Filippa

jaså e jag din bästis nu???

2011-12-12 @ 13:42:26
URL: http://ippisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0